Mijn Zaantheater
Om het voor jou als bezoeker inzichtelijk te maken voor welke voorstelling(en) je tickets hebt, het tegoed van je vouchers in te zien, of je op een wachtlijst staat en het eenvoudig wijzigen van je NAW-gegevens is er nu Mijn Zaantheater. Met jouw persoonlijke account kan je in deze digitale omgeving met één druk op de knop al jouw gegevens bekijken.
Hoe maak je een account aan?
Ga naar deze link of klik rechts bovenaan de website op Mijn Zaantheater of klik op je mobiel op het poppetje. Je komt op een inlogpagina. Bij je eerste bezoek aan Mijn Zaantheater moet je je registreren. Klik op 'Registreren', vul het e-mailadres in waarmee je je tickets bij het Zaantheater hebt gekocht en kies je eigen wachtwoord. Je persoonlijke Mijn Zaantheater-omgeving wordt gekoppeld aan je gegevens in ons systeem.
Na registratie ontvang je een e-mail met een 4-cijferige code om je registratie te bevestigen.
- Vul de code in en zet een vinkje om akkoord te gaan met de Algemene Voorwaarden van het Zaantheater.
- Klik op 'Registreren' en je bent direct ingelogd.
Tip: Heb je na enkele minuten nog geen e-mail ontvangen? Controleer dan je spam/junk-box.
Jouw account
Als je bent ingelogd kun je de volgende kopjes zien:
- Mijn Tickets
- Mijn Wachtlijst
- Persoonlijk Tegoed
- Mijn Gegevens
- Bestel Tickets.
Sommige onderwerpen tonen alleen als ze van toepassing zijn.
Mijn Tickets
- Hier zie je reeds gekochte tickets
- Indien van toepassing zie je of de voorstelling is verplaatst of geannuleerd
- Voor sommige voorstellingen en arrangementen kun je nu zelf jouw kaarten retourneren conform onze annuleringsvoorwaarden. Je krijgt dan automatisch een voucher die je kunt terugvinden onder het kopje 'Persoonlijk Tegoed'.
- Je kunt je e-tickets opnieuw downloaden door op 'Tickets' te klikken.
Wanneer je hardtickets bij ons aan de kassa hebt gekocht, of je tickets op een andere manier ontvangt dan e-ticket(s) kan het zijn dat je de tickets niet kunt downloaden. Neem dan contact op via info@zaantheater.nl.
Mijn Wachtlijst
Wanneer je je hebt aangemeld voor de wachtlijst van een voorstelling, vind je deze aanvraag hier terug. Heb je reeds kaarten kunnen bemachtigen of heb je geen interesse meer? Dan kun je de wachtlijstaanvraag annuleren.
Persoonlijke Tegoed
Hier vind je al je tegoedbonnen en vouchers compleet met saldo, einddatum en code.
Wil je een voucher of tegoedbon gebruiken?
- Klik op de code van de voucher
- De vouchercode kleurt groen en is automatisch gekopieerd.
- Ga naar de website en bestel je ticket(s) of open je winkelmandje en plak de code tijdens het bestelproces bij stap 2 Betaling- en afleverwijze. Klik op gebruik voucher of tegoedbon van het Zaantheater. Er opent zich dan een tegoedveld waar je de code in kunt plakken.
- Als je meerdere vouchers wil gebruiken, herhaal dan deze stappen.
Tip: je kunt snel naar je winkelmandje gaan door rechtsboven te klikken op het icoon van een winkelmand of op bestel tickets.
Goed om te weten: heb je met verschillende e-mailadressen tickets besteld en daarvoor in coronatijd tegoedbonnen of vouchers ontvangen? Je hebt dan in ons kaartverkoopsysteem verschillende accounts en moet dan ook verschillende Mijn Zaantheater-accounts aanmaken. Wil je gegevens laten samenvoegen, neem dan contact op via info@zaantheater.nl.
Mijn gegevens
Hier zie je je persoonlijke contactgegevens zoals die op dit moment bij ons bekend zijn, ook kun je deze zelf wijzigen bij bijvoorbeeld een verhuizing.
Bestel tickets
Als je hier op klikt ga je direct naar de website van het Zaantheater en kun je tickets bestellen voor de voorstelling(en). Hier werkt het bestelproces zo als je van ons gewend bent.
Uitloggen
Maak je gebruik van een computer waar ook andere mensen gebruik van maken? Vergeet dan niet uit te loggen na gebruik van Mijn Zaantheater. Als je je account een uur niet gebruikt word je automatisch uitgelogd.
Ga direct naar Mijn Zaantheater om je te registeren of om in te loggen.