Smart Securetickets kopen via Ticketmatic App

​​​​​​Op verzoek van de artiest verkopen wij bij sommige voorstellingen enkel Smart Securetickets. Dit zijn extra veilige e-tickets die niet overdraagbaar zijn en dus ongewenste doorverkoop tegengaan. Met Smart Securetickets kunnen we voorkomen dat kaarten worden doorverkocht. Deze tickets ontvang je niet per e-mail of per post, maar zijn te vinden in de Ticketmatic App op je smartphone. De tickets hebben een dynamische barcode, die vanaf twee uur voor de voorstelling verschijnt en die iedere 30 seconden wijzigt. Op deze pagina lees je hoe het aanschaffen van Smart Securetickets in zijn werk gaat.

Smart Securetickets kopen via Ticketmatic App:

  • Download vooraf de Ticketmatic App via de AppStore of de Playstore op je telefoon.
  • Koop kaarten via onze website. Je ontvangt per e-mail een bevestiging. Let op, dit zijn niet je tickets!
  • Log in op de Ticketmatic App met hetzelfde e-mailadres dat je gebruikt hebt bij het bestellen van de kaarten.
  • In de Ticketmatic App vind je de gekochte e-tickets (let op: het kan 24 uur duren voor deze zichtbaar worden in de App).
  • De scanbare toegangscodes op deze e-tickets worden zichtbaar in de App vanaf twee uur voor aanvang van de voorstelling en verversen elke 30 seconden, om doorverkoop van kaarten niet mogelijk te maken.
  • Scan de toegangscodes op je telefoon bij de scanzuilen in de entreehal voor aanvang van de voorstelling.

Veelgestelde vragen over Smart Securetickets

  • Waarom kan ik alleen Smart Securetickets kopen voor bepaalde voorstellingen?

    Op verzoek van de artiest verkopen wij bij sommige voorstellingen enkel Smart Securetickets. Dit zijn extra veilige e-tickets die niet overdraagbaar zijn en dus ongewenste doorverkoop tegengaan. Met Smart Securetickets kunnen we voorkomen dat kaarten worden doorverkocht.

  • Welke app moet ik gebruiken voor Smart Securetickets?

    Nadat je kaarten hebt besteld voor een voorstelling via de website van het Zaantheater verschijnen na 24 uur jouw Smart Securetickets in de Ticketmatic App. De app download je op je mobiele telefoon via de AppStore of de Playstore.

  • Waarom zijn al mijn tickets opeens Smart Securetickets?

    Als je tickets voor meerdere voorstellingen in een keer bestelt en de verkoop van één van deze voorstellingen verloopt via Smart Securetickets, dan worden alle tickets als Smart Securetickets geleverd in de Ticketmatic App. Wil je liever e-tickets ontvangen voor voorstellingen die niet via Smart Securetickets worden verkocht, dan adviseren wij je om die voorstellingen apart te bestellen.

  • Waarom verschijnen mijn tickets niet in de Ticketmatic App?

    Het kan 24 uur duren voor je tickets zichtbaar worden in de Ticketmatic App. Ook is het van belang dat je hetzelfde e-mailadres gebruikt voor de Ticketmatic App waarmee je ook de tickets besteld hebt via het Zaantheater. Mocht het langer duren dan 24 uur neem dan contact op met de kassa van het Zaantheater via info@zaantheater.nl of 075 6555 333.

  • Hoe kan ik als rolstoelgebruiker kaarten reserveren?

    Rolstoelplaatsen reserveren voor voorstelling met Smart Securetickets verloopt hetzelfde als normaliter. Voor het reserveren van de rolstoelplaatsen kun je reserveren via de kassa van het Zaantheater via info@zaantheater.nl of telefonisch via 075 - 6 555 333. Let op, er zijn slechts enkele rolstoelplekken beschikbaar.

  • Heb ik een Mijn Zaantheater-account nodig om Smart Securetickets aan te schaffen?

    Je hebt geen Mijn Zaantheater-account nodig om Smart Securetickets te kopen. De voorstelling verschijnt wel in je account, maar je kan je tickets niet bekijken of downloaden via Mijn Zaantheater. Je vindt je Smart Securetickets alleen in de Ticketmatic App.